Általános Szeződési Feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.glulusfreefrom.hu honlapon (továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
2. Szolgáltató adatai
Cégnév: FreeFrom Hungary Kft.
Székhely: 4225 Debrecen, Hátszeg utca 6
Telephely: 4225 Debrecen, Gönczy Pál utca 50-52
Cégjegyzék szám: 09-09-029360
Bejegyző bíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 26206529-2-09
Közösségi adószám: HU26206529
Képviselő: Asztalos Zoltán
Bank: Erste Bank
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-80698078
Email: hello@glulu.hu
Telefon: +36-30-726-1910
3. A honlapon folytatott tevékenység
A honlaplon gluténmentes, cukormentes és egyéb allergénektől mentes szárazáru, gyorsfagyasztott és friss pékáru, valamint különböző gluténmentes alapanyagokat (lisztek, keményítők, pelyhek, édesítők) rendelhet meg a Felhasználó.
4. Felhasználási feltételek, felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
5. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a honlapon a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. A webáruházban a minimális rendelési korlát bruttó 5.000 Ft. A bruttó 5.000 Ft alatti rendelést a rendszer nem fogadja el.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
6. A vásárlás folyamata
A honlapon a Felhasználó minden szükséges információt megtudhat a termékről, illetve lehetősége van online megrendelni azokat. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet az egyes termékkategóriák rendszerében. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján keresni. A keresési feltételeknek megfelelő találatok listaszerűen jelennek meg az oldalon.
Az egyes kategóriák nevére kattintva, az adott kategóriában szereplő termékek listázódnak. A listából a termék nevére, vagy a Részletek gombra kattintva érhető el a termék részletes bemutató oldala. A Felhasználó a termék bemutató oldalán tájékozódhat a megrendelni kívánt termék jellemzőiről, (összetevők, tápérték, mentesség) áráról.
A megrendelni kívánt termék, a Kosárba gombbal helyezhető a kosárba. A Kosárba gomb mellett a kívánt darabszám beállítható a + - jelek segítségével. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpontban ellenőrizheti, illetve módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt a termék alatt megjelenő Törlés gomb segítségével.
A Felhasználónak ebben a menüpontban lehetősége van egyedi árajánlatot kérni, az Ajánlatkérés menüpontra kattintva. Az Ajánlatkérés felugró ablakban kért adatok megadása után, az Elküld gomb megnyomásával lehet a kérést elküldeni. A Kosár tartalmának ellenőrzése után Felhasználónak lehetősége van a vásárlás folytatására, (Vásárlás folytatása feliratra kattintva) vagy a vásárlás befejezésére és a rendelni kívánt termékek fizetésére a pénztárban, melyet a Tovább a pénztárba gombbal ér el.
Felhasználónak lehetősége van a vásárlást az oldalon történő regisztráció nélkül is lefolytatni. Ebben az esetben a megrendelés véglegesítéséhez az alábbi lépésekre van szükség:
- Elérhetőség megadása (email cím, név, telefonszám)
- Szállítási mód kiválasztása és a sikeres szállításhoz szükséges információk megadása (bővebb információ a Fizetési, szállítási információk menüpont alatt)
- Fizetési mód kiválasztása és a számlázási cím megadása. Számlázási cím megadható magánszemélyként vagy cégként. (bővebb információ a Fizetési, szállítási információk menüpont alatt).
A kért adatok megadása után a Rendelés összegzése oldalon minden addig megadott adat megtekinthető. Amennyiben a Felhasználó rendelkezik a Szolgáltató által kibocsátott kuponnal, vagy törzsvásárlói státusszal, mellyel egyedi kedvezményeket érhet el, ezen a felületen adhatja meg azokat a kedvezmények igénybevételéhez. Végül, a Vásárlási feltételek elfogadása után, a rendelés véglegesíthető a Megrendelem gombra kattintva.
A sikeres megrendelésről a Felhasználó email címére egy igazoló emailt küld a rendszer. A visszaigazoló email tartalmazza a vásárlás során megadott rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos esetleges megjegyzéseit. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (például a visszaigazoló e-mailben, felhasználói felületen) észlel hibás adatot a Felhasználó, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltató felé. A sikeres megrendelést a honlapon, egy megerősítő oldal is igazolja. Ezen a megerősítő oldalon lehetősége van a Felhasználónak a vásárlási folyamat során megadott adatai mentésére, vagyis a regisztrációra, a Felhasználó által megadott jelszó mentésével.
7. Regisztráció
A honlapon történő regisztráció előnye, hogy a későbbiekben a Felhasználónak a honlapra belépve már nem kell ismételten megadnia az adatait. A Belépés menüpont, Hozz létre saját fiókot menüre kattintva érhető el a regisztrációs felület.
A regisztráció során az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám és egy választott jelszó. A sikeres regisztrációról automatikus email üzenet érkezik a Felhasználó által megadott email címre.
8. Bejelentkezés
A regisztrált felhasználó a honlapra, a Belépés menüpontra kattintva léphet be. Bejelentkezéshez, a regisztráció során megadott email cím és jelszó megadására van szükség. Amennyiben a Felhasználó elfelejtette a regisztrációja során megadott jelszavát, az Elfelejtett jelszó menüpontra kattintva, a regisztráció során megadott email cím megadásával a rendszer új jelszót generál, melyet email üzenetben kap meg a Felhasználó. Az új jelszóval, a fent leírt módon a Felhasználó be tud lépni a felhasználói fiókjába.
9. Felhasználói fiók
A honlapon történő sikeres bejelentkezést követően a Felhasználó a Fiókom menü tartalmát tekintheti meg, melyek a következők:
Fiókom
Fiókadatok módosítása – Személyes adatok módosítása
Jelszócsere – Korábban megadott jelszó módosítása
Címadatok módosítása – Szállítási cím, vagy címek megadása
Értesítés kéréseim – Nem elérhető funkció!
Rendeléseim
Korábbi rendelések – A Felhasználó korábbi rendelése részleteinek megtekintése
Letöltések – Letöltés történet megtekintése
Regisztrációs hozzájárulás
Regisztrációs hozzájárulás elfogadása / elutasítása – A Felhasználó elfogadhatja a Felhasználási feltételeket, vagy a hozzájárulását elutasíthatja. Ha nem járul hozzá a személyes adatainak a kezeléséhez, nem lesz képes rendelést leadni a honlapon, emellett a Szolgáltató törli a Felhasználó személyes adatait. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben is kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia.
A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt.
10. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató 48 órán belül visszaigazolja a Felhasználó rendelését. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos esetleges megjegyzéseit.
11. A szerződés létrejötte
A szerződés a fogyasztó (Felhasználó) és a vállalkozás (Szolgáltató) közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés megkötésé magyar nyelven lehetséges. A honlapon a megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak.
A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével köttetik meg.
12. Szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
13. Számlázás
A vásárló a termék kézbesítésekor, a megrendelt termékek kíséretében kapja meg a számlát.
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki.
Ha a Felhasználó külön számlát szeretne a megrendelt egyes tételekről, akkor az egyes tételeket külön-külön kell megrendelnie.
Amennyiben a Felhasználó az előre utalás fizetési módot választja, a Szolgáltató a megrendelés alapján visszaigazoló emailt küld, amelyben a Felhasználó megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat. A Szolgáltató pénzforgalmi bankjának nevét és számla számát, illetve a rendeléshez tartozó egyedi Rendelésszámot. Ezek alapján eltudja végezni az átutalást. Az átutalás beérkezése után elkészül a számla amely a rendeléssel együtt kerül átadásra.
14. Elállási jog
Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a fent meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. A Szolgáltató minden esetben, haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését e-mailben. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az alábbi esetekben:
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak. Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.
Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.
Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.
Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.
Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.
A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
15. Szavatosság/Kellékszavatosság
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.
Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
16. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – a 14. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
17. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 14. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
18. Szavatossági és jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Cégnév: FreeFrom Hungary Kft.
Levelezési cím: 4225 Debrecen, Hátszeg utca 6.
Telefonszám: 06-30-726-1910
E-mail cím: hello@glulu.hu
19. Jogérvényesítési lehetőségek
Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Cégnév: FreeFrom Hungary Kft.
Levelezési cím: 4225 Debrecen, Hátszeg utca 6.
Telefonszám: +36-30-726-1910
E-mail cím: hello@glulu.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon, vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
20. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
Bírósági eljárás kezdeményezése.
21. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
22. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
23. Adatvédelmi szabályzat
A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: https://glulusfreefrom.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.05.05.